Laptops

Vragen m.b.t. je laptop
Voor vragen m.b.t. tot de laptops (je eigen laptop, maar ook de leen- en ruillaptops) kun je terecht bij de helpdesk, bereikbaar op nummer 0223-540555. Voorbeelden van vragen zijn: werking van Windows, Wi-Fi toegang, Office, Activatie, (Anti)-Virus en de elektronische leerlingomgeving. Het kan zijn dat de helpdesk je verwijst naar de servicemedewerker van The Rent Company of naar de website van Studywise als het een hardwarematige klacht is, er schade is of als de laptop opnieuw moet worden ge-imaged.

Het kan zijn dat de helpdesk je vraagt een teamviewersessie op te starten waarmee we tijdelijk je laptop kunnen overnemen. Dat kan je doen via de volgende link: LINK NAAR TEAMVIEWER.

Is de helpdesk even niet bereikbaar, laat dan een voicemail achter waarin je je naam, leerlingnummer en 06-nummer inspreekt zodat we je terug kunnen bellen. Kunnen we je op afstand niet helpen dan maken we een afspraak zodat er op school een systeembeheerder langskomt om het probleem te helpen oplossen.
 

 

Servicemedewerker The Rent Company
Voor alle hardware-matige problemen met koop- of huurkoop laptops van The Rent Company is de servicemedewerker op gezette tijden aanwezig op school. Als de reparatie langer gaat duren, dan geeft de servicemedewerker je een ruillaptop mee, zodat je toch kunt werken.

  Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag
08:00 - 09:30 - JC - JC  
10:00 - 12:00 LaZ BaZ MaZ BaZ MaZ
12:00 - 13:00 JC - JC - JC
12:30 - 14:00 BaZ MaZ LaZ MaZ BaZ
14:30 - 16:00 MaZ LaZ BaZ LaZ LaZ


Laptopproblemen in de schoolvakantie

Zijn er in de vakantie problemen met je laptop of is er sprake van schade, meld je laptop dan aan via  www.therentcompany.nl
via de button REPARATIE AANVRAAG.
 

 
Heb je jouw laptop gekocht bij Studywise en is er sprake van schade? Klik op onderstaande link en lees hoe je een reparatie kunt aanmelden.

quicklinks & sitemap

LOB

elo