Voor vragen met betrekking tot je laptop kun je terecht bij de helpdesk, bereikbaar op nummer 0223-540555. 

Voorbeelden van vragen zijn: werking van Windows, Wi-Fi toegang,Office, Activatie, (Anti)-Virus en de elektronische leeromgeving. Het kan zijn dat de helpdesk je verwijst naar de servicemedewerker van The Rent Company of naar de website van Studywise als het een hardware-matige klacht is, schade is of als de laptop opnieuw moet worden ge-imaged. 

Het kan zijn dat de helpdesk je vraagt een teamviewsessie op te starten waarmee we tijdelijk je laptop overnemen. Dat kan je doen door te klikken op onderstaand teamviewer icoon:

logo teamviewer

Is de helpdesk even niet bereikbaar, laat dan een voicemail achter waarin je je naam, leerlingnummer en 06-nummer inspreekt zodat we je terug kunnen bellen. Kunnen we je op afstand niet helpen dan maken we een afspraak zodat er op school een systeembeheerder langskomt om het probleem te helpen oplossen. 

Hulp bij installatie

Klik op deze link en log in met je schoolaccount voor meer informatie en hulp bij de installatie van de laptop als je dit zelf wilt uitvoeren. 

Voor vragen over leren op afstand verwijzen we je graag naar de volgende omgeving

 

Volg Scholen aan Zee op social media