Laptops
Voor vragen met betrekking tot je laptop kun je terecht bij de helpdesk, bereikbaar op nummer 0223-540555. Voorbeelden van vragen zijn: werking van Windows, Wi-Fi toegang,Office, Activatie, (Anti)-Virus en de elektronische leeromgeving. Het kan zijn dat de helpdesk je verwijst naar de servicemedewerker van The Rent Company of naar de website van Studywise als het een hardware-matige klacht is, schade is of als de laptop opnieuw moet worden ge-imaged.
Het kan zijn dat de helpdesk je vraagt een teamviewsessie op te starten waarmee we tijdelijk je laptop overnemen. Dat kan je doen via de volgende link: LINK NAAR TEAMVIEWER.
Is de helpdesk even niet bereikbaar, laat dan een voicemail achter waarin je je naam. Leerlingnummer en 06-nummer inspreekt zodat we je terug kunnen bellen. Kunnen we je op afstand niet helpen dan maken we een afspraak zodat er op school een systeembeheerder langskomt om het probleem te helpen oplossen.
Service medewerker The Rent Company
Voor alle hardware-matige problemen met koop- of huurkoop laptops van The Rent Company
is de servicemedewerker op gezette tijden aanwezig op school.
Als de reparatie langer gaat duren, dan geeft de servicemedewerker je een ruillaptop mee,
zodat je toch kunt werken.
De servicemedewerker van The Rent Company is aanwezig volgens het volgende schema:
 MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdag
08.00-09.30 Junior College Junior College 
10.00-12.00LyceumBeroepsonderwijsMavoBeroepsonderwijsMavo
12.00-13.00Junior College Junior College Junior College
12.30-14.00BeroepsonderwijsMavoLyceumMavoBeroepsonderwijs
14.30-16.00MavoLyceumBeroepsonderwijsLyceumlyceum

Voor alle overige vragen over leren op afstand verwijzen we je graag naar de volgende omgeving

Volg Scholen aan Zee op social media

X